جمله‌های معروف درباره مشتری مداری

اون چیزی که بهتون انگیزه می‌ده تا حواستون به مشتری باشه قطعا تکرار جملات مشتری مداری و نمایش اون توی شبکه‌های اجتماعی‌تونه. بیایید با هم چندتا جمله معروف رو بخونیم. هر جا لازم داشتید همین‌ها رو بردارید و به اشتراک بگذارید.

جمله‌های معروف درباره مشتری مداری

اون چیزی که بهتون انگیزه می‌ده تا حواستون به مشتری باشه قطعا تکرار جملات مشتری مداری و نمایش اون توی شبکه‌های اجتماعی‌تونه. بیایید با هم چندتا جمله معروف رو بخونیم. هر جا لازم داشتید همین‌ها رو بردارید و به اشتراک بگذارید.
جملات مشتری مداری

جملات مشتری مداری رو همیشه یه جایی جلوی چشمتون بذارید، تا هر وقت بهشون نیاز داشتید بتونید خیلی راحت ازشون استفاده کنید. باید همیشه حواس‌تون به مهم‌ترین عاملی که کسب‌وکارتون رو سرپا نگه داشته، یعنی مشتری باشه.

 

در کل خدمات‌رسانی به مشتری کار آسونی نیست. خیلی از روزها ممکنه آروم و بی دغدغه بگذره، خیلی هاشون هم سخت و پر از چالش. اما همیشه باید سعی کنید در هر شرایطی، آرامش‌تون رو حفظ کنید و با قشنگ‌ترین لحن و جملات ممکن، با مشتری صحبت کنید. به دلیل اهمیت این موضوع، تو این مقاله یه لیست از معروف‌ترین جملات مشتری مداری رو یه جا جمع کردیم، تا تو مواقع نیاز بتونید ازشون استفاده کنید.

 

جملات معروف مشتری مداری

برای کسب احترام و محبت مشتری‌ها، بهشون احترام بذار. دلیل موفقیت شرکت‌های برتر استقبال از همین قانون طلایی هست.

  • کالین بارت، رئیس خطوط هوایی Southwest

 

نه برای موفقیت، بلکه برای ارزشمند بودن تلاش کنید.

  • آلبرت انیشتین

 

برای حفظ مشتری، به اندازه جذب اونها به مهارت نیاز دارید.

  • ضرب المثل آمریکایی

 

قدرت معنویات رو دست کم نگیرید. وقتی می‌بخشید، دریافت می‌کنید و وقتی نتیجه تلاش‌تون رو ببینید، احساس خوبی پیدا می‌کنید.

  • بن کوهن، بنیانگذار بن و جریز

 

وقتی به بقیه حس ارزشمندی بدید، ارزش خودتون رو بالا بردید.

  • دیوید جی شوارتز

 

افراد موفق همیشه دنبال فرصت‌هایی، برای کمک به بقیه هستن. افراد ناموفق همیشه می‌پرسند “انجام این کار چه منفعتی برای من داره؟”

  • برایان تریسی

 

برای ارائه خدمات واقعی، توجه به عواملی که با پول قابل خرید و اندازه‌گیری نیستن، مهم هست. مثل صداقت و درستکاری.

  • دان آلدن آدامز، رئیس انجمن دیده بانی برج و کتاب تراکت پنسیلوانیا

 

من گوش دادن رو دوست دارم. با خوب گوش دادن چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام.

  • ارنست همینگوی، نویسنده و روزنامه نگار

 

گوش دادن دقیق و جواب دادن مناسب، بالاترین کمالی هست که تو هنر مکالمه می‌تونیم بهش برسیم.

  • فرانسوا دو لا روشفوکول، مقاله نویس

 

اگه زندگی رو برای هم آسون نکنیم، پس برای چی زندگی می‌کنیم!؟

  • جورج الیوت، نویسنده رمان

این همون تفکریه کف قبل از ارتباط با مشتری باید ملکه ذهن‌تون کنید.

 

خوشبختی همون تلاش برای خوشحال کردن بقیه هست.

  • گرتا پالمر، نویسنده و ویراستار

 

اکثر مردم زمان و انرژی‌شون رو صرف مشکلات می‌کنن، تا حل اونها.

  • هنری فورد، موسس شرکت موتور فورد

 

ما میزبان هستیم و مشتری مهمان. وظیفه ما این هست که تجربه‌های خوشایندی رو برای اونها به وجود بیاریم.

  • جف بزوس، موسس آمازون

 

امروزه رضایت مشتری بیشتر از هر موقع دیگه‌ای، اهمیت داره. فرض کنید یه مشتری عصبانی بره تو شبکه‌های مجازی و تا جای ممکن، ناراحتی‌های خودش رو با بقیه در میون بذاره. بعدش فکر می‌کنید چه اتفاقی میفته؟ نتیجه این هست که یه عده مشتری ناراضی از شما دور هم جمع میشن. برای همین هم باید زمان خیلی بیشتری رو صرف کنید، تا تجربه مشتری خودتون رو تا حد امکان، تغییر بدید. یه کار مهم دیگه هم باید بکنید و اون اینکه، کارمنداتون رو آموزش بدید تا به صورت حرفه‌ای توی انجمن‌ها و صفحات مجازی، به نظرات و انتقادات مشتری‌ها جواب بدن. اینطوری می‌تونن نقش فعالی، توی جلوگیری از بدگویی مشتری‌های ناراضی به شرکت‌تون داشته باشن.

 

دو چیز کلید موفقیت هست: علاقه واقعی به مردم و مهربانی با اونها. طبق تجربه من مهربانی همه چیزه.

  • اسحاق باشیویس خواننده، نویسنده

 

داشتن رفتار مودبانه با مشتری، بهترین تبلیغ هست.

  • جیمز کش پنی، موسس C. Penney Stores

 

شما یه شبه وفاداری کسب نمی‌کنید. وفاداری روز به روز به دست میاد.

  • جفری گیتومر، نویسنده و سخنران حرفه‌ای

یعنی اگه می‌خواید مشتری دست از سرتون برنداره، روی تکنیک‌های وفاداری مشتریان کار کنید.

 

با ارتباط می‌تونید کارتون رو پیش ببرید. با ارتباط ماهرانه و موثر می‌تونید معجزه کنید.

  • جیم ران، نویسنده و سخنران انگیزشی

 

مشتری حرف اول رو می‌زنه. فرقی نمی‌کنه چه کسب‌وکاری دارید، در هر حال مشتری حرف اول رو می‌زنه.

  • کری استوکس، رئیس شبکه هفت

 

بزرگترین دارایی ما مشتری هست. با هر مشتری طوری رفتار کنید که انگار تنها مشتری هست.

  • Laurice Leitao، خدمات مشتری حرفه‌ای علوم زندگی

 

از مشتری‌هاتون بابت شکایات و انتقادهاشون تشکر کنید. اونها اغلب زحمت شکایت رو به خودشون نمی‌دن و فقط شما رو ترک می‌کنن.

  • مرلین ساتل، مربی موفقیت

 

مشتری مهم‌ترین عنصر در کسب‌وکار ماست. اون به ما وابسته نیست، ما به اون وابسته‌ایم. اون هدف ماست نه مانع کارمون. اون خارج از تجارت‌مون نیست بلکه بخشی ازش هست. ما با ارائه خدمت لطفی به مشتری نمی‌کنیم، اون هستش که با دادن فرصت به ما لطف میکنه.

  • سخن معروف مهاتما گاندی درباره مشتری

 

هر طور که در مورد مشتری‌هاتون فکر کنید همان‌طور باهاشون رفتار می‌کنید. پس روی نحوه تفکر خودتون نسبت به اونها دقت کنید.

  • مرلین ساتل، مربی موفقیت

 

کیفیت و قیمت محصول دیگه یه مزیت محسوب نمیشه و قابل تکراره. اما فرهنگ قوی خدمات مشتری منحصربفرد و غیر قابل شبیه سازی هست.

  • جری فریتز، مدیر موسسه مدیریت دانشگاه ویسکانسین

 

ما پولی رو که می‌تونیم برای تبلیغات هزینه کنیم، به ایجاد تجربه خوشایند مشتری اختصاص می‌دیم. بعدش مشتری تبدیل به بزرگترین تبلیغ کننده ما میشه.

  • تونی حسیه، مدیرعامل Zappos