بهترین نرم افزارهای CRM ایرانی و خارجی (+ مزایا و معایب)

بهترین نرم افزارهای CRM رو می‌شناسید؟ ما بهتون بهترین نرم افزار CRM ایرانی رو هم معرفی می‌کنیم تا مشکل پرداخت دلاری و زبان انگلیسی CRM های خارجی هم رفع بشه

بهترین نرم افزارهای CRM ایرانی و خارجی (+ مزایا و معایب)

بهترین نرم افزارهای CRM رو می‌شناسید؟ ما بهتون بهترین نرم افزار CRM ایرانی رو هم معرفی می‌کنیم تا مشکل پرداخت دلاری و زبان انگلیسی CRM های خارجی هم رفع بشه
بهترین نرم افزار CRM + لیستی از بهترین نرم افزارهای CRM ایرانی و خارجی

یکی از ابزارهای خیلی مهم و ضروری تو بخش فروش یه شرکت، نرم افزار CRM هست. چرا مهمه؟ چون باعث ایجاد نظم و سرعت در پیگیری میشه و نرخ تبدیل رو 300 درصد بالا می‌بره. گزارش‌های این نرم‌افزار به مدیر یه کسب‎‌وکار، کمک می‌کنه تا تصمیم‌های درستی بگیره.

احتمالا با یه سرچ ساده با یه عالمه نرم‌ افزار CRM روبه‌رو میشید. انتخاب کردن بین این نرم‌افزارها خیلی سخته. بعضی‌هاشون هم اساسا رتبه خوبی نگرفتن و رضایت کاربرهاشون خیلی پایین بوده. به خاطر همین امروز می‌خوایم بهترین نرم افزارهای CRM رو بهتون معرفی کنیم.

 

6 نمونه از بهترین نرم افزارهای CRM ایرانی و خارجی

 

CRM مایکروسافت

شرکت مایکروسافت رو که همه می‌شناسن. نرم افزار CRM‌ این شرکت برای شرکت‌های متوسط و بزرگ طراحی شده و با سیستم‌عامل‌های ios، اندروید و ویندوز سازگاری داره.

جالبه بدونید Microsoft Dynamics 365 CRM قابلیت همگام‌سازی کامل با ابزارهایی مثل Salesforce، PandaDoc و غیره رو هم داره.

مزیت‌های نرم افزار Microsoft Dynamics 365 CRM

    • داده‌های متمرکز
    • قدرت همگام‌سازی بالا
    • رابط کاربری جدید
    • قابلیت سفارشی‌کردن و نصب راحت
    • مقرون‌به‌صرفه
    • یه ابزار پیشرفته برای جستجوهای ساده و پیچیده

معایب نرم افزار Microsoft Dynamics 365 CRM

    • شروع استفاده از نرم‌افزار CRM مایکروسافت خیلی سخته
    • انعطاف‌پذیری ساختار برنامه خیلی پایینه، برای همین تعمیر و نگه‌داری ازش اصلا کار راحتی نیست.
    • قیمت لایسنس نرم‌افزار CRM Microsoft Dynamics خیلی زیاده.
    • نیاز به خرید واحدها و برنامه‌های جانبی داره.
    • یادگیری پلتفرم‌اش انرژی و وقت زیادی لازم داره.

 

CRM شرکت salesforce

اگه توی کشورهای اروپایی یه نظرسنجی انجام بدید و بپرسید بهترین نرم افزار CRM چیه، این سی آر ام قطعا یکی از گزینه‌هاییه که رای زیادی میاره.  نرم‌افزار Salesforce بهترین CRM خارجیه و علاوه ‌بر ارائه نرم‌افزارهای متنوع، یه پلتفرم برای ساخت و توزیع نرم‌افزار هم داره. بذارید با هم یه نگاهی به نقاط قوت و ضعف این نرم‌افزار داشته‌باشیم.

مزایای Salesforce CRM

    • مقرون‌به‌صرفه
    • کاربری راحت
    • سرعت و کارآیی بالا
    • قابلیت همگام‌سازی با ابزارهای پرکاربرد (مثل Gmail)
    • به‌روزرسانی کاملا خودکار

معایب Salesforce CRM

    • قیمت خیلی بالا
    • پیچیدگی راه‌اندازی و تنظیمات نرم‌افزار
    • رابط کاربری شلوغ
    • پشتیبانی نسبتا ضعیف مشتری‌ها

 

نرم‌افزار CRM دیدار

این نرم‌افزار CRM یکی از بهترین نرم افزارهای سی آر ام ایرانیه. استفاده از CRM دیدار باعث میشه، طعم نظم و سرعت تو پیگیری‌ها، فروش بیشتر و کنترل روی فروش رو بچشید! بذارید با هم قابلیت‌های CRM دیدار رو مرور کنیم.

قابلیت‌های CRM دیدار

    • سادگی
    • نرم‌افزار تماما فارسی
    • راه‌اندازی سریع
    • کاربری راحت
    • آموزش و پشتیبانی رایگان
    • به‌روزرسانی‌های مداوم
    • قابلیت شخصی‌سازی
    • دسترسی همه‌جانبه
    • امنیت بالا
    • نرم‌افزار موبایلی

معایب CRM‌ دیدار

این نرم افزار برای شرکت‌های بزرگ مناسب نیست و فقط برای کسب‌وکارهای کوچیک و متوسط طراحی شده.

 

نرم‌افزار CRM هاب اسپات

CRM هاب‌اسپات قابلیت اتوماسیون بالایی داره. کارهایی مثل واردشدن به سیستم ایمیل، ضبط تماس‌ها و مدیریت داده‌ها، از مواردی هستن که هاب اسپات براتون انجام میده.

می‌تونید معامله‌ها رو بر اساس اسم، مالک، مقدار یا مرحله‌ای با فیلترهای سفارشی تو یه تایم کوتاه مرتب کنین.

مزیت‌های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Hub Spot

    • طراحی جذاب
    • کاربری آسون
    • جمع کردن همه اطلاعات تو یه داده‌پایگاه
    • قابلیت ثبت ارتباطات
    • قابلیت همگام‌سازی با Gmail یا Outlook و…
    • دوره آزمایشی 7 روزه رایگان
    • آموزش کاربر و محتوای وبلاگی خیلی قوی

عیب‌های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Hub Spot

    • قرارداد 12 ماهه
    • بالارفتن قیمت به طور تصاعدی
    • پرداخت هزینه برای دریافت پشتیبانی فنی
    • محدود بودن توی تغییر تنظیمات و شخصی‌سازی
    • این نرم‌افزار نسبتا جدیده و برای همین جای کار زیاد داره

 

نرم‌افزار CRM کیپ (Keap)

نرم‌افزار Keap (که سابقا بهش Infusionsoft می‌گفتن)، به کسب‌وکارهای کوچیک کمک می‌کنه تا فروش رو ساده کنند و بتونن تجربه‌های مشتری رو مدیریت کنن. در اصل این نرم‌افزار چند تا کار مهم انجام میده. یعنی با استفاده از نرم‌افزار کیپ، کاربر میتونه:

  • مخاطب‌ها رو دسته‌بندی کنه.
  • تعاملات مشتری رو رهگیری کنه.
  • ایمیل بفرسته.
  • تجارت الکترونیک خودش رو مدیریت کنه، یعنی کارهایی مثل مدیریت موجودی کالا، راه‌اندازی سبدهای خرید آنلاین، ارسال قیمت‌ها، برگ خریدها و رسیدها رو با استفاده از نرم‌افزار کیپ انجام بده.

مزیت‌های نرم‌افزار Keap

    • این نرم‌افزار رو توی لیست بهترین CRM های موجود آوردیم چون رابط کاربری مناسب و اتوماسیون کمپین‌هاش خیلی آسونه
    • دسترسی آسان، سریع و کارآمد از طریق موبایل
    • قرار دادن نرم‌افزارهای صدور فاکتور، بازاریابی و CRM توی یه برنامه
    • نمایش همه جزئیات توی یه صفحه
    • گزارش‌های خوب و مناسب برای تحلیل داده‌ها
    • قابلیت همگام‌سازی با Gmail، Outlook، SalesForce و…

معایب نرم‌افزار Keap

    • مدت زمان طولانی اعمال تنظیمات اولیه
    • یادگیری نرم‌افزار یه خورده سخته
    • رابط کاربری‌اش خیلی هم ساده نیست و ممکنه یه ذره گیج‌تون کنه
    • پیامک و خط تلفن فقط برای آمریکای شمالی موجوده

 

نرم‌افزار CRM زوهو

نرم‌افزار Zoho یکی از بهترین CRM های دنیاست که نیازهای هر شغل و صنعتی رو در هر اندازه‎‌ای برآورده می‌کنه. پشتیبانی گسترده و چندین کاناله از طریق تلفن، ایمیل، گفتگوی زنده، رسانه‌های اجتماعی و جلسه‌های حضوری، زوهو رو به یه سیستم یکپارچه تبدیل کرده. یعنی تیم فروش می‌تونه به جای ورود داده، با کمک اتوماسیون گردش کار، امتیازدهی به سرنخ و اعلان‌های زمان واقعی، زمان بیشتری رو صرف فروش کنه.

مزیت‌های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری Zoho

    • ویژگی‌های بازاریابی و اتوماسیون عالی
    • یکپارچگی آسون با بقیه محصولات زوهو
    • سازنده فرم
    • گزارش‌گیری جامع
    • امنیت بالا
    • نسخه‌های موبایلی

معایب Zoho

    • فرآیند شروع به کارش طولانی‌یه
    • پشتیبانی محدود
    • بهینه نشدن فرم‌ها

 

خب اینم یه لیستی از بهترین نرم‌ افزارهای CRM. می‌تونید متناسب با نیاز کسب‌وکارتون و اهدافی که دارید، یکی از این نرم‌افزارها رو، برای رسیدن به موفقیت انتخاب کنید. همون‌طور که دیدید، این نرم‌افزار یکی از بزرگ‌ترین نیازهای دنیای کسب‌وکار امروزه. بدون CRM نمی‌تونید یه داده‌پایگاه منظم داشته‌باشید. به علاوه اینجوری اطلاعات تو کمترین زمان ممکن، در اختیار همه قرار می‌گیره و خیلی از مشکلاتی مثل خطای انسانی یا کمبود وقت از بین میرن.