به نظر شما به عنوان یه مخاطب، مشتری دوست داره چجوری باهاش رفتار بشه؟ دوست داره که از طریق شرکت چه پیامی دریافت کنه؟ بعد از خرید دوست داره چی بشنوه؟ استفاده از کلمات درست می تونه باعث دائمی کردن مشتری بشه. شرکتهای بزرگ برای جلب رضایت مشتری هزینههای زیادی رو صرف میکنن. ولی فقط گفتن چند جمله مثبت و کوتاه میتونه اسمتون رو تو ذهن مشتری حک کنه.
برای اینکه اهمیت این جمله رو درک کنین، فرض کنید شما یک مشتری هستین. میخواین که لوازم ماهیگیری بخید. کلید واژه مورد نظرتون رو توی گوگل سرچ میکنید. وارد اول سایت میشین، همینجا صبر کنین و به سوالم جواب بدین. چه بینشی از این سایت دارین؟ اگر با وارد شدنتون به سایت یک پیام خوش آمدگویی جذاب ببینین، چه حسی بهتون دست میده.
چند مثال پیام خوش آمد گویی به مشتریان
علامت … در متن زیر جایی است که باید اسم مشتری رو وارد کنین با این کار پیامتون شخصی سازی میشه. همچنین حتما پیام خوش آمدگویی رو با لحن مخصوص برندتون بنویسین. بیایید چند تا مثال پیام خوش آمد گویی به مشتریان رو با هم تمرین کنیم و بعد ببینید کدوم مورد برای بیزینس شما مناسب تره؟!
پیام خوش آمدگویی به مشتریان جدید
اگر مشتریان جدیدعضو خبرنامه میشن از پیام زیر استفاده کنین:
… عزیز، سلام حیلی خوشحالیم که به عضوی از خانوادهمون تبدیل شدی. ما دوست داریم که از این انتخابت پشیمون نشی. میخوایم که برات خبرنامه و پیامک ارسال کنیم تا در جریان همه پیشنهادات جذاب قرار بگیری. راس ساعت 6 هر دوشنبه منتظرمون باش.
تشکر از مشتری
… عزیز، ما داریم یک کار جذاب جدید رو شروع میکنیم و خیلی خوشحالم که تو بهمون اضافه شدی. اگه دوست داری بیشتر باهامون در ارتباط باشی میتونی ما رو تو شبکههای اجتماعی دنبال کنی. بعدش لینک شیکههای اجتماعی رو درج کنین.
سلام … عزیر به تیم (اسم برند) خوش اومدی. به عنوان یه هدیه کوچک از این کد تخفیف در خریدهای بعدی استفاده کن. بعدش کد تخفیف رو بنویسین.
پیام خوشامدگویی به مشتریان تو شبکههای اجتماعی
سلام دوست عزیز ممنونم که ما رو دنبال میکنی. اگر به راهنمایی نیاز داری یا سوالی برایت پیش اومده شمارت رو تو ربات زیر برامون بفرست تا در اسرع وقت باهات تماس بگیریم. بعدش لینک ربات رو در زیر این متن قرار بدین. حتی میتونی سوالات رو به شخص زیر بفرستی. نگران نباش در ظرف چند ساعت آینده ما به همه سوالات پاسخ میدیم. از صبرتون بی نهایت ممنونیم. بعدش ایدی شخص مورد نظر رو قرار بدین.
پیام خوشامدگویی در واتساپ
سلام به جمع مشتریان (نام سایت) خوش اومدی. ما به همه پیامها تو چند ساعت آینده جواب میدیم پس نگران نباشین.
پیام خوشامدگویی به مشتری تو قسمت چت سایت
به سایتمون خوش اومدین. امیدوارم اینجا بهتون خوش بگذره. هر چی نیاز داشتین ما در خدمتیم فقط کافیه آن را به پشتیبانی بگین.
پیام خوشامدگویی به مشتریهای جدید
از دیدنت تو سایت (اسم شرکت) خیلی خوشحالیم. ما برای همه مشتریان جدیدمون هدیهای در نظر گرفتیم. میخواهی همین الان هدیهت رو بگیری؟ پس تو خبرنامهمون ثبت نام کن.
پیام خوشامدگویی مخصوص تیم پشتیبانی
به سایتمون خوش اومدین. من محسن احمدی هستم چجوری میتونم کمکتون کنم؟
پیام خوش آمد گویی برای تولید سرنخ
به جمع (اسم برند) خوش اومدین. ما سعی داریم بهترین (اسم محصول) رو به مشتریانمون ارائه بدیم. دوست دارین برای خرید اولتون بهتون 20% تخفیف بدیم؟
کلام آخر
کلام آخر اینکه پیامد خوش آمدگویی تاثیر خاصی تو نحوه بینش مشتری نسبت بهتون داره. چون اولین چیزی که مشتری میبینه این پیامه. اگر ازش خوشش بیاد، دید مثبتی بهتون پیدا میکنه و احتمالا از شما خرید میکنه. اگه میخواید از این پیام ها استفاده کنید حتما اون رو به فرمت بیزنس خودتون دربیارید و منتظر نتیجه بمونید.