نرمافزار Dynamics 365 یکی از معروفترین نرمافزارهای CRM دنیاست که شرکت مایکروسافت اون رو طراحی کرده. این نرم افزار سی آر ام امکانات فوقالعاده حرفهای رو به کاربرهاش ارائه میده. اما سوال اینجاست که آیا این سی آر ام مایکروسافت برای کسبوکارهای ایرانی هم مناسب هستش یا نه؟
پس بذارید با هم ویژگیهای نرمافزار سی آر ام مایکروسافت رو بررسی کنیم، تا ببینیم برای کسبوکارهای ایرانی هم جواب میده یا نه. برای رسیدن به جواب این سوال، این مقاله رو تا تهش بخونید!
آیا نرم افزار CRM شرکت مایکروسافت انتخاب درستی برای شرکتهای ایرانی هست؟
خوب این سوالی هست که نمیشه همینجوری و یکدفعهای و بدون داشتن هیچ پس زمینهای بهش جواب داد. جواب دادن به این سوال نیاز به دونستن فاکتورهای زیادی داره. پس قبل از جواب دادن به این سوال، باید دقیقا بدونید کسبوکارتون چه نیازهایی داره.
برای اینکه نیازهاتون رو بهتر بشناسین، میتونید به سوالای زیر جواب بدین:
- میخواید چقدر اطلاعات وارد نرمافزار کنید؟
- دقیقا کدام نیازهاتون رو میخواید با CRM برطرف سازید؟
- چه گزارشی میخواید از نرمافزار بگیرید؟
- چقدر میتونید برای آموزش کار با نرمافزار وقت بذارید؟
- سادگی و یوزر فرندلی بودن نرمافزار چقدر براتون مهمه؟
- چه حجمی از ذخیرهسازی جوابگوی نیازهاتون هست؟
- چقدر میتونید برای خرید نرمافزار CRM هزینه کنید؟
- …..
وقتی به این سوالها دقیق جواب دادین، میتونید تصمیم بگیرید که این نرمافزار برای کسبوکارتون مناسب هست یا نه. حالا بریم با هم ویژگیهای CRM مایکروسافت رو بررسی کنیم و بیشتر با این نرمافزار آشنا بشیم.
معرفی نرم افزار CRM مایکروسافت
جدیدترین نسخه نرمافزار CRM مایکروسافت، مایکروسافت داینامیک (Microsoft Dynamics 365) هستش. پس ما هم تو این مقاله صرفا در خصوص همین نسخه صحبت میکنیم. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یه نرمافزار منعطف هست و طوری طراحی شده تا جوابگوی نیازهای هر کسبوکاری باشه. نرمافزار مایکروسافت داینامیک سه ماژول کاربردی جامع داره: فروش، بازاریابی و خدمات مشتری. بیایین هر بخش را بیشتر بررسی کنیم.
ماژول فروش نرم افزار CRM مایکروسافت
برای اینکه تیم فروش تو کارش موفقتر باشه، باید از یه سری راهکارهای ساده استفاده کنه. نرمافزار CRM مایکروسافت قابلیتهای خوبی تو این زمینه داره. در نتیجه تیم فروش میتونه سرنخهای بیشتری رو تولید کنه و روابطش رو با مشتریها بهتر مدیریت کنه.
به جز این، با کمک نرمافزار CRM مایکروسافت داینامیک، اعضای تیم فروش میتونن بهتر و هماهنگتر با هم همکاری کنن. CRM مایکروسافت داینامیک یه سری قابلیتهایی داره، مثل: فرآیند اتوماسیون تولید سرنخ، تبدیل سرنخ به فرصت بر اساس صلاحیت، مدیریت سفارش و پیگیری صورتحسابها. اما این ویژگیها رو همه نرمافزارهای CRM دارن. پس در کل میتونیم بگیم که Microsoft Dynamics 365 تو بخش فروش ماژولهای خیلی خاصی نداره.
ماژول بازاریابی نرم افزار CRM مایکروسافت
نرمافزار مایکروسافت داینامیک این امکان رو بهتون میده، تا بازاریابیتون رو به صورت چابک برنامهریزی کنین و به کارهاتون سرعت بدید.
CRM مایکروسافت داینامیک بهتون کمک میکنه، تا زمان کمتری رو صرف بازاریابی کنید، برندتون رو انسجام بدید، پیامرسانی رو براتون آسون میکنه و برای همین هم میتونید دید بهتری نسبت به مشتری داشته باشید. در نتیجه موثرتر برنامهریزی میکنین و برنامهها رو هم بهتر و راحتتر اجرا میکنید.
ماژول خدمات مشتریان نرم افزار CRM مایکروسافت
CRM مایکروسافت داینامیک قابلیتهای جامعی رو تو زمینه خدمات مشتری ارائه داده. تایم پاسخ به مشتری رو کم کرده و شفافیت کار رو هم بهتر کرده. در نتیجه، میتونید سطح خدماتتون به مشتری رو بهتر مدیریت کنین و پا جای پای رقبا بذارین!
به کمک CRM مایکروسافت داینامیک میتونید خدماتتون رو از هر کجا و هر زمانی ارائه بدید. همینطور میتونید ارتباط بهتری با مشتریها برقرار کنین و براساس شرایط و نیازهاشون به اونها خدماترسانی کنید. و اینکه میتونید تیمتون رو تقویت کنید، تا سریعتر بتونید انتظارات مشتری رو پاسخ بدید.