در رقابت دیده شدن محتوا برنده بود

یه گزارش کوتاه اما جامع از اوضاع جستجوی کاربران گوگل در سال 1403 در حوزه فروش، بازاریابی و بیزینس که مطمئنم خوندن این گزارش شما رو هم مثل ما متعجب می‌کنه.

در رقابت دیده شدن محتوا برنده بود

یه گزارش کوتاه اما جامع از اوضاع جستجوی کاربران گوگل در سال 1403 در حوزه فروش، بازاریابی و بیزینس که مطمئنم خوندن این گزارش شما رو هم مثل ما متعجب می‌کنه.
گزارش سئو 1403

از همون روزی که وبلاگ سی آر ام لی رو راه انداختیم، یه هدف بیشتر نداشتیم: کمک به رشد مهارت‌های فروش و بازاریابی. اما امروز، چیزی فراتر از آموزش‌های کوتاه‌مدت یا درسنامه‌های فروش در اختیار داریم.

 

حالا بهتر از همیشه می‌دونیم که نیاز بازار محتوا در ایران چیه؟!

 

تو دنیای رقابتی امروز، اطلاعات پراکنده می‌تونه شما رو به اشتباه بندازه و همین باعث بشه از رقبا حسابی عقب بیوفتید. حالا با این اوضاع مطالعات موردی درباره بازاریابی که بر اساس تحلیل داده انجام میشه، می‌تونه این بهم ریختگی رو از بین ببره. به کمک اطلاعاتی که مطالعات موردی در اختیار شما قرار میدن، می‌تونید موقعیت برندتون رو بهتر کنید و پرزنت محصول بهتری هم داشته باشید.

 

منظورم از مطالعات موردی چیه؟

 

تیم مارکتینگ دیدار یه گزارش کامل و جامع از رفتار مخاطبان خودش جمع کرده که نشون میده افرادی مثل فروشنده‌ها، بازاریاب‌ها، مدیران و حتی علاقه‌مندان به یادگیری بیزینس دقیقا دنبال چه محتوایی هستن و په نیازمندی‌هایی برای موفقیت توی بیزینس دارن.

 

گزارشی که توی این مقاله دریافت می‌کنید صرفا یه برداشت شخصی نیست و هر چیزی که توی این گزارش توضیح داده شده یه مطالعه موردی داده محوره. وقتی ما مطالعات و بررسی‌هامون رو بر اساس داده‌های موجود از مشتری‌ها پیش می‌بریم، به شدت از حدس، گمان و سلیقه شخصی آدم‌ها فاصله می‌گیریم و یه تصویر واقعی و قابل اتکا از نیاز مشتری رو رسم می‌کنیم.

 

 

تحلیل داده محور هم باعث میشه بازار رو بهتر بشناسید و هم یه ابزار فوق العاده موثر برای یکپارچگی تیم بازاریابیه. وقتی همه اعضای تیم به داده‌های مشخصی دسترسی دارن، هماهنگ‌تر عمل می‌کنن، بهتر روی پیچیدگی بازار کار می‌کنن، تمام تلاش‌های اونها همراستاست و از همه مهم‌تر تصمیماتی می‌گیرن که بیشترین اثر رو داره.

 

گزارشی که در دسترس شما قرار گرفته یک راهنمای عالی برای تصمیم گیری‌های دقیقتر و آینده نگرانه‌تر شماست تا بتونید راحت‌تر مسیر رشد کسب‌وکارتون رو پیدا کنید.

 

مواردی که توی این مقاله می‌خونید عبارتنداز:

  • چه محتوایی بیشتر مورد توجه کاربران گوگل قرار گرفته؟
  • مخاطب‌های بیزینس‌ها بیشتر چه عبارت‌هایی رو درمورد فروش و بازاریابی سرچ کردن؟
  • مدیران بیزینس‌ها و اعضای تیم‌های فروش بیشتر به چه آموزش‌هایی نیاز دارن؟
  • و نکاتی مثل اینها…

 

در نتیجه مطالعه این گزارش، هم می‌تونید تحلیل بهتری از چالش‌های بیزینس‌ها داشته باشید و هم موقعیت خودتون رو ارزیابی کنید. احتمالا بعد از خوندن گزارش از خودتون می‌پرسید:

  • آیا ما هم چنین چالشی رو داشتیم؟
  • آیا ما تنها کسانی هستیم که چنین مشکلاتی داشتن؟

 

در بسیاری موارد جواب سوال اول بله و سوال دوم خیر هست. اکثر کسب‌وکارهای ایرانی با چالش‌های مشابهی روبرو هستن. مسئله مهمتر اینه که احتمالا یا خبر ندارن که این مشکل رو دارن یا اگر هم تونستن مشکلشون رو شناسایی کنن راه حلی براش ندارن.

 

قدم اول برای حل یه مشکل اینه که بدونید همچین مشکلی وجود داره و اصلا قبولش کنید. این گزارش می‌تونه نقطه شروع خوبی برای این مسیر شما باشه.

 

امیدارم این مطالعه موردی بتونه به شما کمک بکنه.