مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای کلینیک های روانشناسی

The-benefits-of-customer-relationship-management-software-for-psychology-clinics

چند وقت پیش از یک کلینیک روانشناسی با من تماس گرفتند و اطلاعاتی در مورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خواستند. من برای آن ها توضیح دادم این نرم افزار چقدر می تواند برای آن ها مفید باشد. در ابتدا مدیر داخلی آن مجموعه صرفا از روی کنجکاوی و تحقیق در مورد CRM با من تماس گرفته بود، اما وقتی در مورد سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان برای او توضیح دادم علاقه مند به استفاده از آن شد و در نهایت به یکی از مشتریان ما تبدیل شد. چند ماه بعد در تماسی که برای پیگیری مجدد و بررسی شرایط داشتم، بسیار از سیستم راضی بودند و از اتفاقات خوبی برای خودشان و مشتریانشان افتاده صحبت کردند. اما نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری چه ویژگی هایی داشت که آن کلینیک روانشناسی را علاقه مند به داشتن آن کرد؟؟

کلینیک های رواشناسی مراکزی هستند که به شکل مستقیم و پیوسته با مراجعین در ارتباط هستند. تعدد رفت و آمد و تماس ها و پیگیری ها و وقت گذاشتن و … در این مراکز بسیار گسترده است.

The-benefits-of-customer-relationship-management-software-for-psychology-clinics-CRM

  • نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به همه این کارها به دقت نظم می دهد.

  • همه مراجعین در اولین حضورشان درون سیستم ثبت می شوند.

  • وضعیت آن ها در هر جلسه مشاوره در سیستم یادداشت می شود.

  • نوع مراجعین را می توان با فیلترهای خاص دسته بندی کرد؛ جنسیت، نوع اختلال، سن و … این بخش بندی ها می تواند در برگزاری کارگاه و ورک شاپ ها و …برای شما موثر است.

  • وقت بعدی مراجعین درون سیستم تنها یک بار ثبت می شود و در بازه های زمانی مشخص و دلخواه (به فرض مثال یک روز قبل و ۲ ساعت قبل) از طریق پیامک و ایمیل به آن ها اطلاع داده می شود.

  • از طریق ایجاد وظیفه منشی ها می توانند اطلاعات لازم را به هم یاد آوری کنند و دیگر نیازی به یاد داشت های دستی و استیکرهای غیر مستند نیست.

  • هر پزشک و مشاور حاضر در مجموعه نیز می تواند برای منشی ها و دیگر پزشکان تسک و یا Reminder (یاد آور) تعریف کند.

  • با استفاده از CRM دیگر نیاز به سر رسید ها و تقویم هایی که هر لحظه ممکن است گم و یا سرقت شوند نیست و به هر دلیلی اطلاعات درونشان از دست برود

  • در کلینیک های روانشناسی یکی از گلایه های رایج پزشکان این است که اگر دقت نکنیم و حواسمان نباشد منشی ها می توانند اطلاعات شما را به مراکز دیگر و یا پزشک دیگری واگذار کنند که تبعات سنگینی برای شما دارد. به همین دلیل معمولا با گرفتن چک های ضمانت و سفته تعهد آن ها را به عدم افشای اطلاعات تامین می کنند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این مشکل را تا حد زیادی حل کرده و دیتابیس هر مرکز روانشناسی در محیطی امن نگهداری می شود تا دیگر نگران افشای اطلاعات و مشکلات ناشی از عوض شدن منشی ها یا مشاوران مجموعه نباشید.

  • از طرف دیگر مراجعین نیز حس بهتری دارند و منظم تر برای جلسات مشاوره و درمان خود برنامه ریزی می کنند و دیگر لازم نیست خودشان جلسات را پیگیری کنند یا منتظر تماس از سوی مراکز باشند و می دانند که جلسات آن ها از طریق پنل های پیامکی نرم افزار به آن ها اطلاع رسانی می شود.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یک انتخاب فوق العاده برای مراکز مشاوره و کلینیک های روانشناسی است و می تواند خیلی از گره های کاری این مشاغل را حل کند. اگر صاحب کلینیک روانشناسی هستید این انتخاب بزرگ را از دست ندهید.

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای کلینیک های روانشناسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *