بدون شک موفقیت توی حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز به دوتا عامل داره: شرکت توی دورههای آموزش دیجیتال مارکتینگ و بعد تمرین. اما کدوم دوره بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگه؟ بیایید یه دوره عالی متناسب با نیاز شما پیدا کنیم.
بدون شک موفقیت توی حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز به دوتا عامل داره: شرکت توی دورههای آموزش دیجیتال مارکتینگ و بعد تمرین. اما کدوم دوره بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگه؟ بیایید یه دوره عالی متناسب با نیاز شما پیدا کنیم.
نرم افزار CRM شرکت SalesForce یکی از معروفترین ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریه که اتفاقا سرویسهای متنوعی در اختیار شما میذاره. بیایید 11 تا از خدمات اختصاصی این نرم افزار رو با هم بررسی کنیم.
اگه میخواید فروش داشته باشید، باید یه فرآیند فروش درست و حسابی برای خودتون تعریف کنید. اگر هم میخواید این فرآیند موفق باشه، باید بدونید بهینهسازی فرآیند فروش چطور انجام میشه. خب بیایید توی 7 مرحله این بهینه سازی رو براتون توضیح بدم.
ابزارهای مدیریت پشتیبانی به شما کمک میکنن که برای مشتریها تجربه بهتری از ارتباط با برندتون بسازید. اینجا من 5 تا نرمافزار به شما معرفی کردم که طبق تجربه ما بهترین ابزارها برای بخش پشتیبانی هستن.
ترفندهای فروشندگی چیز پیچیدهای نیستن؛ فقط کافیه بدونید کجا و چطور با مشتریها ارتباط برقرار کنید. توی این مقاله 8 تا نکته رو بهتون میگم طمئنا ایدههای بیشتری به ذهن خودتون هم میرسه.
بدون شک موفقیت توی حوزه دیجیتال مارکتینگ نیاز به دوتا عامل داره: شرکت توی دورههای آموزش دیجیتال مارکتینگ و بعد تمرین. اما کدوم دوره بهترین دوره آموزش دیجیتال مارکتینگه؟ بیایید یه دوره عالی متناسب با نیاز شما پیدا کنیم.
اگه میخواید خدمات مشتری فوقالعادهای داشته باشید، پس باید تکنیکهاش رو هم یاد بگیرید. توی این مقاله من 8 مورد از تکنیکهای خدمات مشتری رو براتون آوردم که بتونید ایده بگیرید و بیزینستون رو بهبود بدید.
کانالهای ارتباط با مشتری کدوما هستن؟ کدوم یکی از این کانالها به کار ما میاد؟! خب اینها سوالاتی هستن که توی این مقاله بهشون جواب دادم. پس همراه من باشید تا موثرترین کانالهای ارتباطی رو با هم بشناسیم.