نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انقلابی در سیستم ابری

images

اخیرا توسعه های  صورت گرفته در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باعث شده است که این نرم افزار در سیستم های ابری جایگاه ویژه ایی پیدا کند. رشد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در سیستم های ابری باعث شده است تا در یک محیط امن و آنلاین بدون نصب و هزینه های اضافی، سیستم فروش شرکت ها رشد قابل توجهی کنند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر (cloud)به معنی استفاده هر کاربر با اطلاعات یکسان در هر زمان است. نیروهای فروش می توانند داده ها را بررسی کنند و بلافاصله پس از آن بروزرسانی انجام گردد. در واقع همه ی این فرایندها باعث بهتر شدن خدمات تیم فروش به مشتریان می گردد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر سیستم ابری می تواند سریع و آسان پیاده سازی شود و نیازی به نصب هیچ گونه سیستم سخت افزاری ندارد. این نوع از سیستم ها باعث کاهش هزینه های آپدیت و پشتیبانی می گردند.

بطور کلی قیمت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر ابر بر اساس تعداد کاربران و نوع ویژگی های مورد استفاده می باشد که از این لحاظ می تواند مقرون به صرفه و انعطاف پذیر باشد که باعث رشد کسب و کار شما می گردد. این نوع نرم افزارهای سی ار ام از نظر عملکرد، انعطاف پذیری بالایی دارند.

ویژگی های اجمالی این نرم افزار ها به صورت زیر است

استقرار و نصب سریع
بروزرسانی اتوماتیک
توانایی کار کردن در هر مکان با هر وسیله ای
اثر بخشی هزینه و مقیاس پذیری
افزایش همکاری
منبع : http://www.salesforce.com/eu/crm/what-is-crm.jsp

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری انقلابی در سیستم ابری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز واقعی کسب و کارهای کوچک

CRMSoftware

نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری به معنا و مفهوم مدیریت کنترل ارتباط با مشتریان می باشد که
معمولا نرم افزاری است که تحت  وب پایه ریزی شده است و به عملکرد بهتر تجارت می پردازد.

امروزه اغلب شرکت ها و سازمان ها ی کوچک برای رشد و موفقیت خود، از نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری برای اتوماسیون فروش خود استفاده می کنند.

استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، کمپانی ها را قادر به تکمیل همه داده های تجارت برای فروش، مارکتینگ، پشتیبانی و غیره می سازد. در این مسیر شرکای تجاری قادر به فراهم سازی ارتباط بدون خلل با مشتریان می باشند زیرا هر فعالیت آن ها در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری گزارش داده و حساب می شود.

نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی، برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت، تغییرات برای سبقت گرفتن از رقبا، ارتباط مرکزی مدیریت، مدیریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. مدیران از این داده ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان(مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود، استفاده می کنند. اگر هر فرد فروشنده، مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود می باشند. گزارش ها می توانند به صورت اتوماتیک به اطلاعات مورد نیاز  تبدیل و مسیر یابی شوند.

نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری به مدیران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد بهترین کارمند خود
را تشخیص داده و پاداش او، برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر  سبقت به صورت اتوماتیک پدیدار شده و اطلاعات فروش ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت و خیز تولید به دست آید. پیش بینی نیز یکی از اصلی ترین قسمت های تجارت است و دیگر مساله ای است که سیستم نرم افزارمدیریت ارتباط با مشتری در آن به خوبی می درخشد. جدول فروش به صورت اتوماتیک گرد آوری و درجه بندی می شود و سپس به صورت فرمت های قابل فهمی مانند گراف ها یا جداول نمایش داده می شود که می تواند به پیش بینی های ابتکاری کمک نماید.

منبع:  http://www.mihanam.ir/

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز واقعی کسب و کارهای کوچک